سكس عربي

سكس عربي افلام سكس عربى صور سكس عربي قصص محارم

افلام سكس مشاهدة مباشرة | منتدى سكس عربى
تشات عطعوط الصوتي مع كاميرا
قحاب سكس


العودة   منتديات عطعوط: xnxx سكس عربى افلام سكس قصص سكس صور سكس جنس عرب محارم 89 sex > قصص سكس > قصص اللواط والشذوذ

قصص اللواط والشذوذ قصص لواط وقصص شذوذ جنسي .. سكس ورعان وقصص ورعان و شباب


إضافة رد
 
أدوات الموضوع
  #1  
قديم 10-27-2011, 10:11 PM
adelali08 adelali08 غير متواجد حالياً
Junior Member
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
الدولة: مصر
المشاركات: 49
افتراضي ابن الخدامة ابو زب جنان ..

لما كنت عايش مع عائلتي كان في خدامة بتجلنا البيت تمسح و تنضف و كده,,وكان عندها ابن صغير 12 او 13 سنة..وكل ما يجي معاها يبقى مكسوف و وشه في الارض,وبعدين انا دخلت جامعة بعيدة عن البيت فاضطريت أاخد شقة لوحدي,وبعدين بعت لامي عشان تبعتلي حد يساعدني في شغل البيت عشان الدراسة و كده,,فقررت تبعتلي ابن الشغالة ده...المهم جه اول يوم و خلص شغل عندي متأخر,فاتصلت بامي و قلتلها انو هيبات عندي انهارده,وفعلا اديته الغرفة اللي جنبي ينام فيها و بليل دخلت عنده و اتاكدت انو نايم,ونزلتلوا الشورت عشان اشوف زبه الصغير,وفعلا كان شكله يهبل اعدت العب فيه و خفت ليصحى فسيبته,وتاني يوم مكنش عاندي كلية فهو حضرلي الفطار,وبعدين دخلت استحميت و انا بفكر ازاي اوصل للزب ده,,خرجت من الحمام ملط,وقلتلو هتلي هدومي من على الحبل,دخل عليا الغرفة و شفني عريان خالص,فبص في الارض,قلتلو مالك في اية احنا شباب زي بعض,ضحك و اداني الهدوم و خرج ,انا لبست كلوت حريمي احمر مغري جدا و عليه الشورت الواسع بس من غير اي حاجة تاني,قعدت فطرت معاه,ووقعت العيش فوطيت اجيبه قدامه وبينت الكلوت الحريمي و بصيتله و انا تحت لقيته بيبرق في جامد قلتله مالك؟قالي مفيش.قلتله شفتك بتبص على طيزي.اتكسف وجه يقوم شديته نحيتي ومسكت زبه اللي بدأ يقف,قلتله انت هجت عليا؟ونزلتله الشورت و الكلوت ومسكت زبه الصغير اللي كان واقف زي الحديدة..قعدت العب في زبه وانا بقله بتهيج على سيدك يا كلب؟هو اتخض,فجأة رحت حطيت زبه في بقي وانا بعضعض فيه,ومصيته وكب على وشي وهو قالي انا اسف وجري على غرفته بسرعة..قمت وراه ومنيه على وشي.ودخلت عليه الغرفة,وقفت ادامه وقلعت الشورت و قعدت العب ادامه في الكلوت الاحمر و في طيزي و انا برفعلو وشه عشان يشوفني و بدات الحس منيه واشيله و ادعك بيه خرم طيزي,وقلتله انت خفت ليه؟انا بحب كده,ومسكت زبه تاني وبدا يقف فقعدت عليه و انا لابس الكلوت,وفضلت رايح جي عليه,وبعدين قلعت الكلوت,وقعدت زي الكلب,وشورتلو على طيزي,وشديتو من زبه عشان يقف ورايا,وبدات ادخل زبه الصغير في طيزي,وبضلع ادام و ارجع لورا و انا بتأوه من اللزة...وهو بدأ يتفاعل معايا و يرزع زبه جوايا و جبهم فيا 3 مرات,وبعدين نام على السرير وانا مصيت بقيت المني من على زبه ونمت جنبه على بطني وانا بقولو زبك جنان...ملوش حل,من انهرده انا هبقى خدامتك و كلبتك وعلى طول بعد كده ناديني بشرموطي و لبوتي...ودخلت صباعي في طيزي و مصيت كل منيه من طيزي,ودخلنا استحمينا و ادغدينا و دخلنا ننام في غرفتي ونمت في حضنه بعد ما لبستله الكلوت الاحمر,وخليته يمصلي بزازي و انا بلعبله في زبه...واضينا احلى ليلة نبك,وبقي بينكني كل يوم و حبيت النيك على اديه,ومكنس مخليني محتاج حاجة,,,وفي يوم رجعت من الكلية لقيته قاعد و معاه واحد من سنه بردو,وقالي تعالي يا لبوة جبتلك واحد ينيكك معايا اهو,فاللي معاه قام و جه نحيتي و زقيني لزقني في الحيطة و قلعني الشورت و قلع هو كمان و نزيلي الكلوت الاحمر و رشق زبه في طيظي...ونكني جامد ونزلهم جوايا,وشدوني هما الاتنين على السرير,وواح نام تحتي و زبه في طيظي و التاني من فوقي و ناكزني مع بعض,,وانا كنت خلاص مش قادر,والواد بيقولي دانتا ولا اجدع شرموطة,فضحكت بشرمطة و هو بيضربني على طيزي,ونزلزهم جزايا كتير اوي و قعدت امصهم من طيظي بتاع نص ساعة..ومن يوميها و ابن الخدامة بيجبلي كل يوم واحد ينيكني معاه,,,وفي عيد ميلادي جابلي مجموعة غيارات حريمي مغرية جدا و جابلي 3 من صحابو وبقو كل 2 يبدلوا عليا شوية وكان احلى عيد ميلاد اتعملي.........مستني تعليقاتكم للتشجيع
رد مع اقتباس
Sponsored Links
إضافة رد

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



Coin Dozer Cheats

الساعة الآن 03:27 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
سكس عربي افلام سكس عربي ءىءء صور سكس عربي قصص محارم sex 3شف3خف 3شف3خفزؤخة
xnxx nxnn xxnx xnnx Arabic Porno Hard Sex

قم بالتبليغ عن أي مشاركة تحتوي على صور سكس اطفال او على اي إساءة على هذا الإيميل {milta1980 at gmail.com}

We are not monitoring everything , if you see any bad or illegal posts , please report it A.S.A.P to this email:  {milta1980 at gmail.com}

سكس عربى منتديات زعرور منتديات سحلوب منتديات كسكوس منتديات كسكوس الانجليزية
سكس | افلام | sex xxnx | شراميط | سكس عربى | سكس محارم | افلام محارم | افلام ورعان | قصص سكس | صور | طيز | صور سكس | سكس عربي | افلام سكس | اغاني | قحاب | سكس خليجي | منايك | سحاق سحاقيات | XNNX XNX